Asiakastarinat

Säästöpankki

Tarkempi kuvaus tulossa...

Lue lisää »

Työturvallisuuspeli – FSP For Surface Protection Oy

FSP, yksi Euroopan johtavista teollisuuden pintakäsittelyalan yrityksistä, lähti uudistamaan työturvallisuuskulttuuriaan.

Lue lisää »

Johtamislupaus – Case Helsingin satama

Muutostaito toteutti Helsingin Sataman kanssa projektin, jonka tavoitteena oli kuvata miltä hyvä johtaminen Helsingin Satamassa näyttää...

Lue lisää »

Strategiapeli – Onnistunut tapa jalkauttaa kaupungin strategiaa – Hyvinkään kaupunki

Hyvinkään kaupungin strategian jalkauttamisessa halusimme ottaa mukaan asukkaiden, päättäjien ja erityisesti henkilöstön näkemykset.

Lue lisää »

Strategia Lift kiteytti strategian — Case Stena Recycling

Stena Recycling toteutti Muutostaidon avulla Strategia Liftin, joka innostaa henkilökuntaa edistämään strategiaa. Samalla strategia saatiin kiteytettyä neljäksi ytimekkääksi strategian kulmakiveksi.

Lue lisää »

Virtuaalinen strategiakisa — Case Helsingin Satama

Miten luoda yhteishenkeä ja tarjota henkilöstölle epämuodollisia kohtaamisia korona-aikana? Muutostaidon kanssa virtuaalisesti toteutettu peli onnistui yli odotusten Helsingin Satamassa.

Lue lisää »

Asiakaskokemuksen fasilitointiboksi — Case Stockmann

Stockmannin uusi, asiakaskokemusta korostava strategia konkretisoitui ensin lähijohdolle ja sitten koko henkilöstölle yhdessä Muutostaidon kanssa kehitettyjen työpajojen avulla.

Lue lisää »

Työyhteisöpeli – case Kauniaisten kaupunki

Yhteiskehittämishankkeen tavoitteena oli kehittää Kauniaisten kaupungin tiimejä ja työyhteisöjä uudella käytännönläheisellä ja entistä vaikuttavammalla kehitysprosessilla. Pohjana...

Lue lisää »

Yrityskulttuurin pelillinen muutosmatka  

KULTTUURIN YHTENÄISTÄMINEN FUUSION JÄLKEEN Kuluttajamarkkinoilla toimivan asiakkaamme tavoitteena oli yritysoston jälkeen jalkauttaa koko henkilöstöön uusi yrityskulttuuri....

Lue lisää »

Muutostaidon Strategia Amazing Race tapahtumakonsepti vie mukanaan

Haluatteko kokea unohtumattoman seikkailun organisaationne ydinkysymysten äärellä? Jos vastasit kyllä, Muutostaidon Strategia Amazing Race- konsepti on...

Lue lisää »

Keravan uusi kaupunkistrategia otettiin haltuun pelaamalla

Keravalla on uusi kaupunkistrategia, jonka tähtäimessä on Hyvän elämän kaupunki vuonna 2025. Kaupunkistrategiaa valmisteltiin tiiviissä yhteistyössä...

Lue lisää »

Tuottavuutta esihenkilötyön kehittämisellä

Työnjohtaja sai aikaa työn johtamiseen Pernod Ricard Finlandin tavoitteena kehitysprojektissa oli kehittää esihenkilötyötä ja tuoda kahdessa...

Lue lisää »

HUS:n henkilöstöstrategiaa jalkautetaan pelaamalla

Muutostaidon Hyvä esimiestyöpeli on ollut jo kahden vuoden ajan kiinteä osa HUS:n esimiesten valmennusohjelmaa. ”Peli on...

Lue lisää »

TKK:n Yhteistyöpeli Muutostaitoon

Virpi Ruohomäki: “Kasvokkain kohtaamisen tarve kasvaa” TKK:n Yhteistyöpeli sai uuden kodin  Teknillisen korkeakoulun Yhteistyöpeli on saanut...

Lue lisää »

Kyllä hoituu lääkärikeskus Aavassa!

Lääkärikeskus Aava nosti asiakaskokemuksen tärkeimmäksi toimintaa ohjaavaksi tekijäksi. Henkilöstö on lääkärikeskuksen asiakaskokemuksen ydin. Siksi on tärkeää,...

Lue lisää »

Asiakaspeliä Suomalaisessa!

Suomalainen Kirjakauppa valmensi kaikkien Suomen myymälöiden henkilöstön kalvosulkeiden sijaan Muutostaidon lautapelillä. Muutostaito räätälöi Suomalaiselle Kirjakaupalle oman...

Lue lisää »

Työhyvinvointipeli OP-Pohjolassa

Työhyvinvointi on nostettu kehittämisen keskiöön OP-Pohjola-ryhmässä, ja  työhyvinvoinnin eteen tehdään työtä laajalla rintamalla. OP-Pohjola mobilisoi kaikki...

Lue lisää »

Video toi asiakkaat Huurteen arkeen

Huurteen asentajat tapaavat lukuisia asiakkaita päivittäin. Heillä on iso rooli ja vastuu asiakaskokemuksesta. Enää ei riitä,...

Lue lisää »

ABB yhteiskehittää!

Jotta asiakas saa tarvitsemiaan tuotteita ja palveluja, hänet pitää ottaa mukaan tuotekeh­itykseen. ABB Paper Machine Drivesin...

Lue lisää »