Stena Recycling toteutti Muutostaidon avulla Strategia Liftin, joka innostaa henkilökuntaa edistämään strategiaa. Samalla strategia saatiin kiteytettyä neljäksi ytimekkääksi strategian kulmakiveksi.
Miten luoda yhteishenkeä ja tarjota henkilöstölle epämuodollisia kohtaamisia korona-aikana? Muutostaidon kanssa virtuaalisesti toteutettu peli onnistui yli odotusten Helsingin Satamassa.
Stockmannin uusi, asiakaskokemusta korostava strategia konkretisoitui ensin lähijohdolle ja sitten koko henkilöstölle yhdessä Muutostaidon kanssa kehitettyjen työpajojen avulla.
Yhteiskehittämishankkeen tavoitteena oli kehittää Kauniaisten kaupungin tiimejä ja työyhteisöjä uudella käytännönläheisellä ja entistä vaikuttavammalla kehitysprosessilla. Pohjana...
KULTTUURIN YHTENÄISTÄMINEN FUUSION JÄLKEEN Kuluttajamarkkinoilla toimivan asiakkaamme tavoitteena oli yritysoston jälkeen jalkauttaa koko henkilöstöön uusi yrityskulttuuri....
Keravalla on uusi kaupunkistrategia, jonka tähtäimessä on Hyvän elämän kaupunki vuonna 2025. Kaupunkistrategiaa valmisteltiin tiiviissä yhteistyössä...
Lääkärikeskus Aava nosti asiakaskokemuksen tärkeimmäksi toimintaa ohjaavaksi tekijäksi. Henkilöstö on lääkärikeskuksen asiakaskokemuksen ydin. Siksi on tärkeää,...
Suomalainen Kirjakauppa valmensi kaikkien Suomen myymälöiden henkilöstön kalvosulkeiden sijaan Muutostaidon lautapelillä. Muutostaito räätälöi Suomalaiselle Kirjakaupalle oman...
Työhyvinvointi on nostettu kehittämisen keskiöön OP-Pohjola-ryhmässä, ja työhyvinvoinnin eteen tehdään työtä laajalla rintamalla. OP-Pohjola mobilisoi kaikki...