Uutiset

GameOn immersiivinen pelillisyys työpaja HR kehittäjille ja asiantuntijoille 8.6.2017
Miten kytkeä pelillisyydellä motivaatiota työhön? Mitä mahdollisuuksia digitalisaatio tarjoaa? Avataan pelillisyyttä käytännön sovellusten ja esimerkkicasejen kautta. Muutostaito järjestää kolmannen kerran erinomaista palautetta saaneen pelillisyystyöpajan, jossa opitaan ja tutkitaan pelillisyyttä ja valmennuspelejä organisaation kehittämisnäkökulmasta. Tässä esimerkkejä, mikä on osallistujista ollut parasta: Pelillisen valmentamisen monta puolta. Erityisesti pelillisyyden yhdistäminen työhön oli ajatuksia herättävää. Osallistujien kanssa ideointi. Mahdollisuus kuulla eri yritysten pelillisistä toteutuksista käytännössä. Tilat olivat kutsuvat. Esimerkit, kuinka pelillistämistä on...
More Comments are closed
GameOn Immersiivinen pelillisyystyöpaja 16.02.2017
Kuinka hyödynnät pelillisyyden ja digitalisaation mahdollisuudet? Mitä se pellillisyys oikeastaan on? Pelillisyyden käytännön sovellukset? Muutostaito järjestää toisen kerran erinomaista palautetta saaneen immersiivisen pelillisyystyöpajan, jossa opitaan ja tutkitaan pelillisyyttä organisaation kehittämisnäkökulmasta. Saimme hyvää palautetta edelliseen työpajaan osallistujilta! Lue osallistujien kommentit täältä. Valmennuksen teemoja: • Pelillisyyden ulottuvuudet, Sami Sarén, Muutostaito Oy • Kuinka hyödynnän pelillisyyden ja digitalisaation mahdollisuudet, Sonja Ängeslevä • Pelillisyyden käytännön sovelluksia ja haasteita, Juhani...
More Comments are closed
Tällainen on Suomen paras työpaikka
Vieraskirjoitus: Tällainen on Suomen paras työpaikka Meillä Digitalaisilla oli ilo päästä muiden GameOn-verkoston jäsenien kanssa tutustumaan 3 kertaa putkeen (2014-2016) Suomen parhaaksi työpaikaksi valittuun ohjelmistokehitysyritys Vincitiin. Tampereen vierailuamme isännöi yrityksen henkilöstöjohtaja Johanna Pystynen, joka kertoi meille muutaman tunnin ajan Vincitin innostavasta yrityskulttuurista. Esityksen perusteella yrityksen ylivoimaisuutta Suomen paras työpaikka –kilpailussa ei tarvitse ihmetellä. Vincitin johtamisfilosofia lähtee työntekijöiden motivaatiosta ja toiminnan kehittäminen keskittyy esteiden poistamiseen sen sijaan,...
More Comments are closed
Muutostaito ja Workz yhteistyössä – Wallbreakers-muutosjohtamisen simulaatiopeli Suomeen!
Wallbreakers-peliä on käyttänyt muutoksen implementointityökaluna maailmanlaajuisesti jo yli 20 000 johtajaa! Referensseinä esimerkiksi Arla Foods, SimCorp ja Danfoss Group Global. Wallbreakers-simulaatiopeli perustuu muutosjohtamisen ja johtamisen teorioihin, sekä erilaisiin persoonallisuustyyppeihin. Sitä käytetään muutoksen implementoinnin valmennukseen organisaatiossa. Tarkoituksena on mm. muuttaa muutosvastarinta ymmärrykseksi, hyväksynnäksi ja tueksi. Peli sisältää muutosprosessin kolme vaihetta: käynnistysvaihe, implementointivaihe ja ankkurointivaihe. Se auttaa ymmärtämään muutosvastarintaa ja sen tasoja (tiedollinen taso, tunnetaso, arvojen ja luottamuksen taso). Wallbreakers...
More Comments are closed
UPPOSIKO DIGITAALISAATIO JA PELILLISYYS PAREMMIN IMMERSIIVISESSÄ PELITYÖPAJASSA?

Kyllä upposi! Palaute Suomen ensimmäisestä pimeässä toteutetusta, musiikilla, värivaloilla ja savukoneella ryyditetystä valmennuspelityöpajasta oli erinomaisen hyvää. Immersiivisyys tarkoittaakin nimenomaan pelillistä toteutusta, jossa peliympäristöön voi uppoutua ja kokea entistäkin paremman flown ja innostuksen. Työpaja toteutettiin keväällä 2016 Game On pelillisyyden kehitysprojektin yhteydessä.

Tässä muutama kommentti osallistujilta! "Konsepti, toteutus ja rekvisiitat todella hyvät" "Sosiaalinen vuorovaikutus saatiin ohjattua hyvin pelin tiimoilta ja uusia asioita puskettiin hyvin esille" "Aivonystyrät herää pelillisyydellä ihan eri...
More Comments are closed